وظائف السودان
مرحبا بكم فى منتدى وظائف السودان
البيت بيتكم والدار داركم وحبابكم الف
يسعدنا انضمامكم للمنتدى والمساهمه فيه

تواصل معنا على الايميل Jobs4sudan@gmail.com
راسلنا
لاضافة وظيفة بالمنتدى او للاستفسار راسلنا على الايميل jobs4sudan@gmail.com
المواضيع الأخيرة
» وظائف مختلفة شركـة إعلاميـة كبري
الأربعاء مارس 28, 2018 3:57 pm من طرف admin

» اعلان وظائف بشركة وطنية تعمل في مجال الصناعة الدوائية
الأحد يناير 21, 2018 7:54 pm من طرف admin

» مطلوب HR & Admin
الثلاثاء يناير 09, 2018 1:38 pm من طرف admin

» وظائف بشركة رائدة تعمل في مجال تصميم وتطوير وإنتاج أنظمة الاتصالات
الأربعاء يناير 03, 2018 2:46 pm من طرف admin

» B2B or Products Manager
الأربعاء يناير 03, 2018 12:51 pm من طرف admin

» Vacancy Business Research Analysis Specialist
الأربعاء يناير 03, 2018 12:48 pm من طرف admin

» Vcancies IT Solution Company in Sudan
الأربعاء يناير 03, 2018 12:38 pm من طرف admin

» وظيفة محاسب بمشروع امطار AMTAAR - Accountant
الأربعاء يناير 03, 2018 12:30 pm من طرف admin

» وظيفة مدير إنتاج برامجي للعمل بإذاعة جامعة أم درمان الإسلامية
الأربعاء يناير 03, 2018 12:21 pm من طرف admin

» وظائف مختلفة للخريجين بشركة السكر السودانية المحدودة
الأحد يونيو 10, 2012 4:15 pm من طرف admin

» مدير ورشة بشركة عالمية كبري تعمل في مجال ترحيل مواد بترولية
الأحد يونيو 10, 2012 3:41 pm من طرف admin

» وظائف مختبرات وطب بيطرى بشركة دواجن كبرى
الأحد يونيو 10, 2012 3:26 pm من طرف admin

» مطلوب مصمم مواقع الكترونية وجرافيك - توب ميديا
الأربعاء مايو 02, 2012 5:16 pm من طرف admin

» مطلوب محاسبين - شركة استيراد وتصدير
الثلاثاء مايو 01, 2012 2:14 pm من طرف admin

» وظائف تقنية معلومات وشبكات بمؤسسة مصرفية
الثلاثاء مايو 01, 2012 1:55 pm من طرف admin

» مطلوب خريجين للعمل فى التسويق بشركة هندسية التخصصات : كلية العلوم الادارية وهندسة الالكترونيات والكهرباء والاتصالات والحاسوب أو الكليات المرتبطة
الثلاثاء مايو 01, 2012 1:53 pm من طرف admin

» مطلوب امين عام للعمل بمنظمة طوعية تعمل فى المجال الطبى‎
الأحد أبريل 01, 2012 4:49 pm من طرف admin

» مطلوب مندوب مبيعات
الأحد أبريل 01, 2012 4:22 pm من طرف admin

» وظائف مختلفة - شركة طبية (مهندس طبي - أمين مخزن - سكرتير استقبال)ـ
الجمعة مارس 23, 2012 8:03 pm من طرف admin

» موظفي مبيعات - شركة صناعية
الجمعة مارس 23, 2012 7:45 pm من طرف admin

دخول

لقد نسيت كلمة السر

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 6303 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو Abu فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 697 مساهمة في هذا المنتدى في 663 موضوع
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 252 بتاريخ الأربعاء يوليو 13, 2011 5:52 pm
زوار المنتدى
free counters

FLAT Officer | ACTED

اذهب الى الأسفل

FLAT Officer | ACTED

مُساهمة من طرف admin في السبت أبريل 02, 2011 6:04 pm

FLAT Officer | ACTED

Position: FLAT Officer (1 Position)i
Starting Date: ASAP
Location: 70% Khartoum, 30% Field
Salary: 1,450 – 1,680 SDG
Duration: 6 months (renewable)i

Organization description
A TED is an international NGO founded in 1993 with it's headquarter in Paris. ACTED provides relief assistance to victims of conflict and vulnerable populations its activities range from emergency relief to development projects ACTED is currently operating in Darfur and South Sudan

General Objectives
The Country FLAT Compliance Officer is responsible for the implementation of ACTED's compliance process in the relevant country

Functions
1. Supervise the whole FLAT process
Compile and ??? all project related financial, logistics, administrative, and program information in designated project compliance folder. During this time the FLAT Compliance Officer should ensure that all Compliance folders are duplicated (photocopied) regularly with any arrival of a new document
Follow-up of the Compliance process at base level by ensuring the regular (fortnightly) transfer o the project(s) Compliance documentation to the capital office
At the end of the project, ensure the centralization of all Compliance folders at the Capital office
Facilitate the country Compliance review process once the project has been terminated and ensure the accurate documentation of costs/expenses locations within the documentation
Submit the completed Compliance folder (final version) to the Regional Office once the Compliance review process has been completed and ensure that the duplicate Compliance folder is securely archived

Contribute to ACTED compliance and accountability
Provide timely supplementary quality control of the Compliance documentation by checking the accuracy and consistency of the information between the related documents and report discrepancies immediately to the department concerned for corrective action
Facilitate and report compliance of all audit recommendations/action plans under the authority of the Country Director and provide accurate feedback immediately
Conduct a quarterly market- price survey of the materials/services identified the current country market basket (frequently procured items/services). The data gathered should then be tabulated against the actual prices paid by ACTED in the transactions incurred during that month. The actual pricing should be retrieved from the contracts or payment vouchers filed in the Compliance folders. The FLAT Compliance Officer should ensure that he/she can provide evidence of the source of the market information and then accurately demonstrates the correlation by a reference to the specific transaction (payment voucher references). This table will be part of the Monthly Compliance Report annexes
Comply with the Audit Department Code of conduct

Reporting
Prepare a Monthly Compliance Report giving as much detail as possible for all meeting projects that are ongoing and completed bid are yet to be reviewed and submitted to the Regional Office & HQ. The Compliance report is both a narrative report and includes annexes with specific analytical information and should be submitted to both the country director, the regional audit and the audit manager
Facilitate the preparation for country external audits and regularly update the Country Director, the Regional Audit Manager and the Audit Manager of the progress through the relevant follow memo;
Report the updates of Compliance situation for all projects during the country compliance memo.

Qualifications
University degree from a recognized institution in Administration, Business Management or equivalent
Good working experience in finance and administration related jobs, an Audit experience is an asset
Excellent communication and drafting skills
Report writing skills
Finance and accounting skills required
Willingness to undertake serious responsibility and manage stress efficiently
Familiarity with the aid system and understanding of donor and governmental requirements
Ability to operate Microsoft Word, Excel software (Saga an asset)i
Ability to work in difficult context
Fluency in English and Arabic is essential

Submission of application
Applications, in English, should include a resume, a cover letter (hand written) and three references as well as COPIES of supporting documents
Applications should be submitted to the following addresses
Ministry of Humanitarian Affairs
Humanitarian Aid Commission (HAC)i
Labor Office, Khartoum

14/4/2011

admin
مشرف

عدد المساهمات : 660
تاريخ التسجيل : 24/02/2011

http://www.jobs4sudan.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى