وظائف السودان
مرحبا بكم فى منتدى وظائف السودان
البيت بيتكم والدار داركم وحبابكم الف
يسعدنا انضمامكم للمنتدى والمساهمه فيه

تواصل معنا على الايميل Jobs4sudan@gmail.com
راسلنا
لاضافة وظيفة بالمنتدى او للاستفسار راسلنا على الايميل jobs4sudan@gmail.com
المواضيع الأخيرة
» وظائف مختلفة للخريجين بشركة السكر السودانية المحدودة
الأحد يونيو 10, 2012 4:15 pm من طرف admin

» مدير ورشة بشركة عالمية كبري تعمل في مجال ترحيل مواد بترولية
الأحد يونيو 10, 2012 3:41 pm من طرف admin

» وظائف مختبرات وطب بيطرى بشركة دواجن كبرى
الأحد يونيو 10, 2012 3:26 pm من طرف admin

» مطلوب مصمم مواقع الكترونية وجرافيك - توب ميديا
الأربعاء مايو 02, 2012 5:16 pm من طرف admin

» مطلوب محاسبين - شركة استيراد وتصدير
الثلاثاء مايو 01, 2012 2:14 pm من طرف admin

» وظائف تقنية معلومات وشبكات بمؤسسة مصرفية
الثلاثاء مايو 01, 2012 1:55 pm من طرف admin

» مطلوب خريجين للعمل فى التسويق بشركة هندسية التخصصات : كلية العلوم الادارية وهندسة الالكترونيات والكهرباء والاتصالات والحاسوب أو الكليات المرتبطة
الثلاثاء مايو 01, 2012 1:53 pm من طرف admin

» مطلوب امين عام للعمل بمنظمة طوعية تعمل فى المجال الطبى‎
الأحد أبريل 01, 2012 4:49 pm من طرف admin

» مطلوب مندوب مبيعات
الأحد أبريل 01, 2012 4:22 pm من طرف admin

» وظائف مختلفة - شركة طبية (مهندس طبي - أمين مخزن - سكرتير استقبال)ـ
الجمعة مارس 23, 2012 8:03 pm من طرف admin

» موظفي مبيعات - شركة صناعية
الجمعة مارس 23, 2012 7:45 pm من طرف admin

» مبرمجين - مدخل خدمة - مؤسسة كبرى
الجمعة مارس 23, 2012 7:43 pm من طرف admin

» وظائف مختلفة - شركة تعمل فى مجال الصحافة والتصميم الصحفى
الجمعة مارس 23, 2012 7:41 pm من طرف admin

» مراقبين مصرفيين - مؤسسه مصرفيه
الجمعة مارس 23, 2012 7:39 pm من طرف admin

» Senior Sales Executive
الأربعاء فبراير 08, 2012 7:54 pm من طرف admin

» مسوقين لمركز إعلامي
الثلاثاء يناير 31, 2012 4:18 pm من طرف admin

» وظائف مختلفة بشركة كبرى
الثلاثاء يناير 31, 2012 4:02 pm من طرف admin

» وظائف مختلفة - مؤسسة تعليمية متخصصة
الأربعاء يناير 11, 2012 12:15 am من طرف admin

» وظائف مهندسين مختلفة
الأربعاء يناير 11, 2012 12:12 am من طرف admin

» وظائف مختلفة جامعة السودان للعلوم و التكنولوجيا
الجمعة ديسمبر 02, 2011 1:24 pm من طرف admin

تابع جديد الموقع
Google Groups
تابع جديد الموقع
اشترك بالقائمة البريدية وتابع جديد الموقع
اضف ايميلك هنا:
سوف تصلك رسالة فى ايميلك لتأكيد الاشتراك اعد ارسالها كما هى ليكتمل تسجيلك
دخول

لقد نسيت كلمة السر

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 6299 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو isam kareka فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 688 مساهمة في هذا المنتدى في 654 موضوع
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 0 عُضو متصل حالياً 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 0 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 252 بتاريخ الأربعاء يوليو 13, 2011 5:52 pm
زوار المنتدى
free counters

Client Services Manager - DAL Group - Sayga Investment Co. Ltd

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

Client Services Manager - DAL Group - Sayga Investment Co. Ltd

مُساهمة من طرف admin في الجمعة أبريل 08, 2011 3:24 pm


Client Services Manager - DAL Group - Sayga Investment Co. Ltd

Job Title: Client Services Manager
Date Posted: 05 April 2011
Closing Date: 03 May 2011
Company: Sayga Investment Co. Ltd
Job Classification: Managerial
Job Category: Customer Services

Position Summery

To ensure there is a main focal point for clients within the team and to ensure that these clients are impressed with our understanding and interpretation of their requirements and our strategic response to their briefs. Equally, that they are reassured by our efficiency, professionalism and service quality, resulting in the highest levels of client satisfaction and ultimately the growth of our business
To ensure that all opportunities for Maketing Services Unit (MSU) within the team’s client portfolio are identified, planned, maximized and resourced effectively and to assist the DAL Group by contributing guidance on projects on the basis of knowledge, experience, understanding and intuition, so that we consistently deliver our best response to any brief/opportunity in a way which secures a strong partnership with our clients
To inspire the team develop skills to help them perform to the best of their ability

Main Duties & Responsibilities

Business Development
To maximise the development opportunities on existing clients’ business
To create as wide a network of contacts as possible within existing clients to keep MSU top of mind
To undertake agreed new business initiatives as allocated by MSU General Manager
To own the team fee income target and undertake regular reviews in terms of business development activity to ensure the target is being met
Hold weekly/monthly team performance meetings to review progress


Strategic Input
To take and interrogate briefs, analytically and imaginatively to ensure a clear, comprehensive, inspirational and insightful brief is created from the client’s brief and is communicated both to the client and the internal team in the most imaginative way
To produce quality proposals and deliver insightful, considered presentations in response to briefs
To work with the project team, questioning and challenging throughout all stages of the process to ensure we exceed the clients objectives – acting as a true consultant rather than a reactive supplier
To constantly seek ways of adding value to our relationships with our clients through strategic insight and understanding of the wider commercial and marketing issues

Client Service/Project Management
To be custodian and developer of client relationships for key clients - a focal point internally and externally for all issues
To work closely with the project team to decide on the most appropriate process for a project, initially for input into the client proposal and throughout the project’s life
To ensure we deliver the highest quality of service throughout a project by ensuring that the team works in line with their job descriptions
To ensure projects are effectively planned in line with client’s requirements and our own internal scheduling procedures
Deal with any client issues swiftly and to the total satisfaction of the client where possible, providing this in no way compromises the MSU way of working
To be present at, and add value to, all key meetings ensuring they are run with clear objectives and conclusions
To ensure all work is presented in an exciting, professional and effective way, and with conviction, supported by a clear rationale and recommendation
To be a champion, together with the project team, for high creative standards internally and externally
To ensure that, at all times, the MSU team have sufficient information to do an effective job

Financial
To inform clients of the financial implications of our contract and obtain agreement before work starts
To ensure that we maximise fee potential at all stages of a project
To assist the Accounts department in ensuring we receive payment for our work
To be aware at all times of the financial status of your clients’ projects
To be aware at all times of any significant financial issues within the team’s clients

General
To act as a ‘mentor’ to the team (and specifically those members of the team for which you have direct personal development responsibility) ensuring the correct personal development procedures are followed and that the potential of these individuals is maximised
To share best practice in thinking and approaches with the other teams


Minimum Qualification & Experience

At least 7 years experience in customer service or a similar capacity
· Bachelors degree in a related field (Msc desirable)i

Required Skills & Knowledge

Leadership, team management
Use of technology, decision making, performance under pressure
Teamwork, ownership and responsibility
Time management and planning
Relationship building, pro-activity and initiative

Apply




admin
مشرف

عدد المساهمات : 651
تاريخ التسجيل : 24/02/2011

http://www.jobs4sudan.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى