وظائف السودان
مرحبا بكم فى منتدى وظائف السودان
البيت بيتكم والدار داركم وحبابكم الف
يسعدنا انضمامكم للمنتدى والمساهمه فيه

تواصل معنا على الايميل Jobs4sudan@gmail.com
راسلنا
لاضافة وظيفة بالمنتدى او للاستفسار راسلنا على الايميل jobs4sudan@gmail.com
المواضيع الأخيرة
» وظائف مختلفة للخريجين بشركة السكر السودانية المحدودة
الأحد يونيو 10, 2012 4:15 pm من طرف admin

» مدير ورشة بشركة عالمية كبري تعمل في مجال ترحيل مواد بترولية
الأحد يونيو 10, 2012 3:41 pm من طرف admin

» وظائف مختبرات وطب بيطرى بشركة دواجن كبرى
الأحد يونيو 10, 2012 3:26 pm من طرف admin

» مطلوب مصمم مواقع الكترونية وجرافيك - توب ميديا
الأربعاء مايو 02, 2012 5:16 pm من طرف admin

» مطلوب محاسبين - شركة استيراد وتصدير
الثلاثاء مايو 01, 2012 2:14 pm من طرف admin

» وظائف تقنية معلومات وشبكات بمؤسسة مصرفية
الثلاثاء مايو 01, 2012 1:55 pm من طرف admin

» مطلوب خريجين للعمل فى التسويق بشركة هندسية التخصصات : كلية العلوم الادارية وهندسة الالكترونيات والكهرباء والاتصالات والحاسوب أو الكليات المرتبطة
الثلاثاء مايو 01, 2012 1:53 pm من طرف admin

» مطلوب امين عام للعمل بمنظمة طوعية تعمل فى المجال الطبى‎
الأحد أبريل 01, 2012 4:49 pm من طرف admin

» مطلوب مندوب مبيعات
الأحد أبريل 01, 2012 4:22 pm من طرف admin

» وظائف مختلفة - شركة طبية (مهندس طبي - أمين مخزن - سكرتير استقبال)ـ
الجمعة مارس 23, 2012 8:03 pm من طرف admin

» موظفي مبيعات - شركة صناعية
الجمعة مارس 23, 2012 7:45 pm من طرف admin

» مبرمجين - مدخل خدمة - مؤسسة كبرى
الجمعة مارس 23, 2012 7:43 pm من طرف admin

» وظائف مختلفة - شركة تعمل فى مجال الصحافة والتصميم الصحفى
الجمعة مارس 23, 2012 7:41 pm من طرف admin

» مراقبين مصرفيين - مؤسسه مصرفيه
الجمعة مارس 23, 2012 7:39 pm من طرف admin

» Senior Sales Executive
الأربعاء فبراير 08, 2012 7:54 pm من طرف admin

» مسوقين لمركز إعلامي
الثلاثاء يناير 31, 2012 4:18 pm من طرف admin

» وظائف مختلفة بشركة كبرى
الثلاثاء يناير 31, 2012 4:02 pm من طرف admin

» وظائف مختلفة - مؤسسة تعليمية متخصصة
الأربعاء يناير 11, 2012 12:15 am من طرف admin

» وظائف مهندسين مختلفة
الأربعاء يناير 11, 2012 12:12 am من طرف admin

» وظائف مختلفة جامعة السودان للعلوم و التكنولوجيا
الجمعة ديسمبر 02, 2011 1:24 pm من طرف admin

تابع جديد الموقع
Google Groups
تابع جديد الموقع
اشترك بالقائمة البريدية وتابع جديد الموقع
اضف ايميلك هنا:
سوف تصلك رسالة فى ايميلك لتأكيد الاشتراك اعد ارسالها كما هى ليكتمل تسجيلك
دخول

لقد نسيت كلمة السر

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 6299 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو isam kareka فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 688 مساهمة في هذا المنتدى في 654 موضوع
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 252 بتاريخ الأربعاء يوليو 13, 2011 5:52 pm
زوار المنتدى
free counters

Finance Coordinator - World Vision

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

Finance Coordinator - World Vision

مُساهمة من طرف admin في السبت فبراير 26, 2011 6:39 am


Finance Coordinator - World Vision - Nyala

World Vision
Closing date: 08 Mar 2011
Location: Sudan (the) Nyala

POSITION SUMMARY

Supervision and management of financial activities of South Darfur office of World Vision Northern Sudan, assist the program in budgetary functions, ensure conformity with World Vision International reporting requirements and the stringent compliance standards established by each donor/ government/regulatory agency in managing grant projects

KEY RESPONSIBILITIES

Implement grant tracking/monitoring system, ensuring all relevant grants financial information of South Darfur program is accessible on a timely basis for reporting
Ensure compliance of financial activities with donor’s and WV policy and regulation
Ensure that procurement activities are done as per WV and Donor’s regulation
Expedite the field based payments, summarize expenses, classify and code as per the budget line and make ready for financial report consolidation
Follow up timely settlements of staff / business advance and ensure that all are current and cleared
Assist the development of the grant budgets and Grant cash flow preparation with Area Coordinators and Sector heads
Monitor actual grant expenditures against approved donor line items on a monthly basis; advice Program staff for any irregularities and make recommendations for future action
Liaise with Area Coordinators and Sector head with regard to grant/budgetary issues and review monthly financial reports
Meet with Area Coordinators and Sector heads on a monthly basis to address budget/grant status, review of financial report and financial matters
Review Area offices financial documents, settle project expenses and process the reimbursement of the expenses to sub office
Build the finance staff capacity by conducting grant and sun system training
Train supervisors on general financial policy and Labor distribution report preparation
Travel to Area offices and field to supervise and monitor the financial activities
Ensure that Fixed Assets are properly tracked, regular inventory is conducted and the database is updated
Timely preparation of National staff payroll and distribution of payments
Ensure that accurate LDR’s are prepared and submitted on monthly basis for cost allocation
Review the internal control systems and how it has been practiced and recommend strengthening when ever it is necessary
Ensure proper management of Fuel Coupon and timely payments of bills
Supervise, coach the activities of Finance staff and conduct interim and annual appraisal

NOTE: The above statements are intended to describe the general nature and level of work being performed by people assigned to this job. They are not intended to be an exhaustive list of all responsibilities, skills, efforts, or working conditions associated with the job.

KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES

REQUIRED

Must have a first degree in Accounting or Finance related fields
Certified Public Accountant (CPA) or Chartered Accountant is preferable
Requires at least five years related experience, preferably within World Vision. Previous grant accounting and budget preparation experience is preferred
Computer knowledge, good ability of spreadsheet, finance software particularly Sun system
Knowledge of Generally Accepted Accounting Principles and practical knowledge of financial systems and internal financial controls and procedures
Requires good communication skills (oral and written) in English and the ability to make oral presentations in the donors' language
Excellent management and administrative skills
Ability to influence individuals and groups
Ability to think clearly, deeply, and broadly

How to apply
For more information and/or to apply for this role, please visit one of the following website(s):
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

OR
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


admin
مشرف

عدد المساهمات : 651
تاريخ التسجيل : 24/02/2011

http://www.jobs4sudan.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى